بندرلنگه- استاندار هرمزگان گفت: اين استان با احداث بيمارستان ها وتوسعه فضاهاي بهداشتي و درماني در شهرستان ها و همچنين راه اندازي مراكز سوانح سوختگي ومركز پرتو درماني در بندرعباس، در حال رسيدن به يك جايگاه ممتاز كشوري در بخش بهداشت و درمان است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی عصر یكشنبه در آیین افتتاح دانشكده مامایی وپرستاری بندرلنگه افزود: زیر ساخت های بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان استان ایجاد شده كه می تواند نیازهای بهداشتی و درمانی مردم را تامین كند تا با آسایش مراحل كامل درمان تخصصی خود را در استان انجام دهند.

وی بیان داشت: هم اكنون بیمارستان های بشاگرد، سیریك، ابوموسی، رودان، بستك و بندرلنگه در حال احداث است كه بیمارستان بشاگرد و بستك دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت دراستان هرمزگان یادآورشد: توسعه بیمارستان های شهید محمدی بندرعباس، قشم و جاسك نیز به زودی پایان می یابد.

گفتنی است: افتتاح منطقه پنجم امام محمدباقر(ع) نیروی دریایی سپاه، افتتاح دانشكده مامایی و پرستاری، نشست شورای اداری شهرستان، دیدار مردمی و بررسی مسائل ومشكلات مردم این شهرستان از جمله برنامه های سفر یك روزه استاندار هرمزگان وهیات همراه به شهرستان بندرلنگه است. ك/3

7195/668