شيراز- مسوول سازمان بسيج رسانه استان فارس گفت: در نخستين نشست تشكيلاتي اصحاب بسيجي رسانه فارس رويكردها و برنامه هاي بسيج رسانه كشور در شيراز تبيين مي شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا اسماعیل قزل سفلی اظهار داشت: تببین رویكردهای سازمان بسیج رسانه كشور با حضور محمود عاطفی رییس این سازمان مهم ترین محورهای این نشست تشكیلاتی است.

وی افزود: این نشست با حضور اصحاب رسانه استان فارس روز دوشنبه 29 آبان ماه جاری از ساعت 14:30 تا 17 در مجتمع فرهنگی شلمچه شیراز برگزار می شود.

قزلسفلی ادامه داد: مهم ترین محور این نشست در واقع آشنایی اصحاب رسانه با برنامه ها،تبیین و تشریح راهبردها و رویكرهای این سازمان و بیان دغدغه ها و دیدگاه ها و نقطه نظرات تخصصی است.

وی با دعوت از تمام اهالی رسانه برای شركت در این نشست اضافه كرد: در این مراسم چند تن از اهالی رسانه نیز به بیان دیدگاه های خود در مورد برنامه های بسیج رسانه می پردازند.

بر اساس این گزارش: اعضای بسیج رسانه استان فارس در نخستین گام از فعالیت های رسمی و تشكیلاتی خود به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهدای خبرنگار مصطفایی(نخستین خبرنگار شهید استان) و شهید نوبهار (خبرنگار شهید روزنامه اطلاعات ) در استان فارس دیدار می كنند.

در استان فارس هشت شهید رسانه شناسایی شده اند.ك/2

7382/667