فرمانده ناحيه مقاومت بسيج دانشجويي استان كرمان گفت: فلسفه تشكيل بسيج دانشجويي تربيت نيروي انساني هم تراز با نظام جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ 'محمد علی خداداد پور' روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: شعار امام خمینی (ره) در سال 42، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین (ع) بود و لذا مردم به آن لبیك گفتند.

وی اضافه كرد: امام راحل با تشكیل یك ایدئولوژی اسلامی و برگرفته از عاشورای حسینی و همراهی مردم توانست با دنیای استكبار مبارزه كند.

وی تصریح كرد: استكبار جهانی از اول انقلاب به دنبال سرنگونی آن بود و با جنگ های نظامی سعی در به زانو درآوردن این انقلاب مردمی كرد و اكنون با راه اندازی جنگ نرم درصدد این خواسته شوم خود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان كرمان با اشاره به شاخه های جنگ نرم علیه ملت ایران، گفت: آمریكا با راه اندازی جنگ نرم سیاسی، فرهنگی و اكنون جنگ نرم اقتصادی به دنبال ناكارآمدی نظام است.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: استكبار با راه اندازی جنگ نرم سیاسی نتوانست به اهدافش برسد و فرمانده سپاه كشور بیان می كند كه هشت ماه فتنه 88 مانند 8 سال جنگ تحمیلی سخت بود اما با فرمایشات مقام معظم رهبری این فتنه تبدیل به یك بصیرت همه جانبه شد.

خداداد پور، راه اندازی صدها شبكه ماهواره ای را از دیگر اقدامات غربی ها برای ایجاد جنگ نرم فرهنگی دانست و گفت: آنها با جنگ نرم فرهنگی نیز نتوانستند به اهدافشان برسند زیرا یك سال فعالیت آنها با برنامه های یك دهه محرم از بین می رود.

وی افزود: اكنون تمام قدرت خود را در جنگ اقتصادی به كار گرفته اند و اینجا سخن رهبر معظم انقلاب است كه می گوید شما دانشجو یان و اساتید مانند افسران و فرماندهان جنگ نرم هستید و باید به سخن رهبر لبیك گفته و نگذارید دشمن به هدف خود برسد.

وی گفت: اگر ما با همان مدل هشت سال جنگ تحمیلی به مقابله با دشمن برویم و با فرهنگ عاشورایی و قناعت پیش برویم پیروز خواهیم شد.

خداداد پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این كه اقتصاد مقاومتی تنها راه شكست دشمن است، افزود: اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد عاشورایی دوران جنگ و بعد از آن است.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در شهرستان جیرفت گفت: بسیج دانشجویی شهرستان یك قطب در استان و جنوب استان به حساب می آید.

وی با اشاره به كسب رتبه برتر استانی توسط بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در سال های متمادی گفت: این موفقیت شما برگرفته از وحدت و همدلی با یكدیگر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان كرمان، خاطرنشان كرد: بسیج دانشجویی بستر توانمندسازی بسیج است و در بسیج دانشجویی باید روحیه عاطفانه و همدلی وجود داشته باشد.

در این آیین از خدمات 'ناصر بهروز' تجلیل و سرگرد 'ماشاءاله میرافضلی' به عنوان مسوول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت معرفی شد.ك/2

7444/8154/2624