مديرعامل موسسه خيريه ثامن الحجج (ع) بيماران خاص استان كرمان، گفت: احداث دانشكده ژنتيك در دستور كار موسسه خيريه قرار دارد.

'علی شمسی نیا' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با كوچك كردن برخی از بخش های این موسسه بعد از اخذ مجوز اقدام به احداث این دانشكده خواهیم كرد.

وی ادامه داد: در آینده نزدیك مجموعه ای جدید برای آزمایشگاه ژنتیك بصورت مجزا احداث خواهیم كرد.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان كرمان، با بیان اینكه مردم استان كرمان همواره این موسسه را در انجام اقدامات خیرخواهانه یاری كرده اند، گفت: مردم زمانی می بینند كاری ماندگار در حال انجام است با كمال میل كمك می كنند.

وی گفت: هزینه احداث دانشكده ژنتیك توسط مردم خیر استان كرمان جمع آوری و هزینه خواهد شد.

شمسی نیا، از رسانه ها خواست ششمین كنگره نوروژنتیك ایران را به نحو مطلوب پوشش خبری دهند.

وی تاكید كرد: اقداماتی كه در زمان حاضر توسط تیم پزشكی ژنتیك موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) انجام می شود در آینده نزدیك بیش از این به بار خواهد نشست.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان كرمان، گفت: این موسسه خیریه تمامی تلاش خود را در زمینه برگزاری ششمین كنگره نوروژنتیك ایران به كار خواهد بست.

وی از استانداری، دانشگاه علوم پزشكی، بهزیستی، و سایر نهادهایی كه موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) را در زمینه برگزاری ششمین كنگره نوروژنتیك ایران در كرمان یاری كرده اند، قدردانی كرد.

شمسی نیا، تصریح كرد: دانشگاه علوم پزشكی كرمان نیز نسبت به انجام اقدامات علمی در این استان تمایل دارد و مانند همیشه این حركت علمی را پشتیبانی خواهند كرد.ك/3

7433/8154/2624