شهرستان قدس – فرماندار قدس ارايه خدمات مطلوب در زمينه هاي مختلف بهداشتي، درمان، آموزش و امنيت را از جمله حقوق شهروندي دانست و از مسئولان شهرستان خواست تمام توان خود را صرف دفاع از حق مردم كنند.

به گزارش ایرنا، 'علی جهانبخشی' روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار مركزی قدس افزود: همه ما به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه داریم بسترهای لازم را برای ارایه خدمات مطلوب به آنان فراهم كنیم.

وی، پذیرش مسوولیت در حوزه های مختلف بویژه سیاسی را نوعی ایثار و فداكاری دانست و اظهار كرد: این مسوولیت باید منشاء خیر و بركت برای شهروندان و عاملی برای خدمت رسانی مناسب به جامعه باشد.

جهانبخشی با اشاره به كمبودهای نظارتی در این شهرستان از مجموعه بخشداری مركزی قدس خواست كه اقدام ها و فعالیت های لازم را به منظور تحقق این موضوع مهم انجام دهند و در این ارتباط با فرمانداری هماهنگ باشند تا از موازی كاری و تداخل در وظایف جلوگیری شود.

وی، نظارت بر فعالیت دستگاه های اجرایی را از مهمترین وظایف فرمانداری و بخشداری ذكر كرد و گفت: با انجام نظارت های لازم می توان اطمینان حاصل كرد كه خدمات مطلوب در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

جهانبخشی بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت نیروهای جوان تاكید كرد و افزود: باید بسترهای لازم برای مشاركت جدی جوانان در عرصه های مختلف و پیشبرد اهداف نظام فراهم شود.

در این آیین 'علیرضا ورمزیار' به عنوان بخشدار مركزی قدس معرفی و از خدمات 'حسینعلی حیدری' سرپرست این مجموعه تقدیر شد.

تهرام/519/7423/1556/