دزفول- نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي گفت: واحدهاي صنعتي دزفول نيازمند عزم جدي مسوولان و توجه بانك ها هستند.

به گزارش شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ، ' عباس پاپی زاده پالنگان ' افزود : خوشبختانه دولت در خصوص ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم به منظور رشد سرمایه گذاری به ویژه در بخش صنعت و شهرك های صنعتی اقدام های خوبی انجام داده ولی در حمایت از واحدهای صنعتی و تامین سرمایه در گردش همچنان مشكلات زیاد است.

وی گفت: دزفول دارای ظرفیت های زیادی است و با رایزنی های صورت گرفته با مسوولان ارشد كشور، در صورت فراهم شدن شرایط شاهد تحولات خوبی در تولید به ویژه صنایع تبدیلی و تكمیلی كشاورزی در این شهرستان خواهیم بود.

سخنگوی كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی وجود چهار شهرك صنعتی و فراهم بودن زیرساخت های لازم در این شهرك ها را از زیرساخت های لازم به منظور جذب سرمایه گذار برشمرد و افزود: آمادگی كامل درخصوص بسترسازی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران از سوی سایر دستگاه های خدمات رسان در این شهرستان وجود دارد .

پاپی زاده پالنگان به احداث یك شهرك صنعتی ویژه صنایع تبدیلی كشاورزی در دزفول اشاره كرد و اظهار داشت: احداث این شهرك ، ارزش افزوده محصولات كشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار را در شهرستان به همراه دارد.ك/1 7279/648