تبريز- مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري سپاه عاشورا از ايجاد مراكز رشد توسط اين مجموعه در آذربايجان شرقي خبر داد.

محمد جهانگیری روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینكه این مراكز در زمینه های رایانه و الكترونیك فعالیت خواهند كرد، گفت: هم اكنون مراكز مربوطه در حال تجهیز بوده و در آینده نزدیك برای استفاده محققان به بهره برداری خواهد رسید.

وی به فعالیت های بخش علمی، پژوهشی و فناوری این سازمان اشاره كرد و افزود: حمایت مادی و معنوی از پژوهشگران و مبتكران، ایجاد مراكز رشد، خلاقیت و فناوری و خانه نخبگان در این مدیریت انجام می شود.

جهانگیری اجرای چند طرح پژوهشی و تحقیقاتی در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا را مورد اشاره قرار داد و گفت: در راستای توجه و حمایت از طرح های علمی و پژوهشی نخبگان، این سازمان در دو محور مدیریت های علمی، پژوهشی و فناوری و مطالعات فعالیت می كند.

وی اجرای نظرسنجی در خصوص وضع كنونی جامعه و مسایل روز توسط پرسشگران آموزش دیده از مردم و مسئولان و اجرای طرح های تحقیقاتی براساس نیاز كشور و استان را از جمله فعالیت های بخش مدیریت مطالعات و تحقیقات این سازمان بر شمرد.

به گفته وی بر اساس نیاز استان، تحقیق بر روی تاثیرگذاری فرهنگی برهواداران تیم تراكتورسازی و آسیب شناسی پایگاه های مقاومت در دست اجراست.

7236/587