همدان-نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه 9 دي ماه با صدور بيانيه اي مشترك اعلام كردند: حماسه 9 دي سال 88 نشانه اي از بيداري مردم بود.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان در این بیانیه آمده است: تاریخ پرشكوه انقلاب اسلامی ایران دربردارنده حماسه های عظیمی است كه نقش آفرین اصلی آن مردم غیرتمند و ولایتمدار این سرزمین پر افتخار در حمایت و تبعیت از ولایت هستند.

در ادامه بیانیه آمده است: حماسه پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن در حماسه هشت سال دفاع مقدس و دیگر پیروزی های بزرگ این ملت همه با یك پیام مشترك شكل گرفته است و آن پیام لبیك به ندای ولایت و استواری بر میثاق با ولایت فقیه و پایداری بر آرمان های نظام مقدس اسلامی بوده است.

این بیانیه می افزاید: در فتنه سال 88 دشمنان قسم خورده انقلاب به سركردگی شیطان بزرگ آمریكا ،رژیم غاصب صهیونیستی و پیر استعمار انگلیس خبیث، با گذشت 30سال از انقلاب اسلامی در خیال خام خود به دلیل خوش خدمتی و چراغ سبز معدودی فتنه گر و سكوت خواص بی بصیرت به فكر انتقام از انقلاب و مردم عزیز اسلامی افتادند اما بار دیگر رهبری های پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب و حضور مردم با بصیرت و انقلابی ایران در راهپیمایی 9 دی ماه بود كه خیال خوش آنان را باطل و شكست تمام فتنه های داخلی و توطئه های دشمنان خارجی را در این مقطع حساس تاریخی رقم زد.

در ادامه بیانیه آمده است: حال انتقام دشمنان از این ملت بزرگ با تحریم اقتصادی و فشارهای بین المللی برای شكستن اراده و همت آنها و جبران حمایت حماسی مردم با بصیرت از ولایت، نقشه شومی است كه پس از شكست سال 88 در دستور كار دشمنان قرار گرفته است غافل از آنكه این ملت در تبعیت كامل از رهبر معظم انقلاب پیروز جنگ اقتصادی امروز خواهد بود و گذر پیروزمندانه از این پیچ تاریخی نیز بر صفحات تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزوده خواهد شد.

امام جمعه و استاندار همدان در ادامه بیانیه مشترك خود آوردند: در این شرایط بار دیگر ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همراه با ملت بصیر تجدید بیعت خود را با آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) ، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می كنیم.

7521/576