تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

تهران - سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي حضور در بخش تجلي اراده ملي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر اعلام آمادگي كرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن اعلام آمادگی برای حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و یكمین جشنواره فجر از معرفی هیات داوری برای حضور در این بخش جشنواره خبر داد.

علی وزیریان، ابوالقاسم ناصری نیاكی، ساسان قاسمی و داود سماواتی یار داوری این سازمان را در سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بر عهده دارند.



**بسیج جامعه زنان در راه جشنواره فیلم فجر

سازمان بسیج جامعه زنان كشور در سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور می یابد.

سازمان بسیج جامعه زنان كشور آمادگی خود را برای حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام كرده و قرار است بهترین فیلم های سینمایی را از نگاه این سازمان برگزیند.

براین اساس، عاطفه سمایی، فاطمه نمازدوست، صدیق كاتبی، هاله اسماعیل نژاد، پروین صفایی، معصومه حامدی از اعضای هیات انتخاب سازمان بسیج جامعه زنان كشور هستند.

همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر شركت می كند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با معرفی هیاتی برای داوری آثار این رویداد آمادگی خود را برای حضور در بخش تجلی اراده ملی اعلام كرد.

محمداسماعیل رضایی، علیرضا سربخش، مهران اسدی و پرویز محمدی به عنوان هیات انتخاب این بنیاد قرار است آثار برگزیده از نگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران را معرفی كنند.



** مدیر مركز گسترش سینمای مستند و تجربی از جشنواره فیلم فجر به عنوان یك جشنواره پویا یاد كرد و گفت: این رویداد برای تعالی بیشتر لازم است در سیاست های بازار فیلم خود تجدید نظر جدی را مبذول كند.

'شفیع آقامحمدیان' ادامه داد: معتقدم جشنواره فیلم فجر هر سال نسبت به سال قبل متفاوت تر بوده و این امتیازی برای این جشنواره محسوب می شود.



** برای انتخاب فیلم های بخش بین الملل باید سختگیری بیشتری كرد

'ویشكا آسایش' بازیگر سینمای ایران گفت: با صحبت هایی كه با برخی سینماگران خارجی داشتم، متوجه شدم آنها به خوبی با این جشنواره آشنا هستند و حتی برخی ها علاقه مندند در آن شركت كنند.



** ‌تكنولوژی دیجیتال یك نیاز قطعی برای سینمای ایران

'محمد‌علی باشه ‌آهنگر' كارگردان سینما ضمن استقبال از اكران دیجیتال در جشنواره فجر گفت: بسیاری از كشورهای دنیا، فضای نمایش دیجیتال را به شدت دنبال می‌كنند و ما هم نباید از این تكنولوژی وحشت داشته باشیم.

سی و یكمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.

فراهنگ(2) ** 9266 ** 1983 ** 1071