بروجرد - مديركميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ازنا گفت: 71 خانوار مددجوي تحت پوشش كميته امداد شهرستان ازنا از كمك هزينه اجاره مسكن بهره مند هستند.

'بهرام هداوند' روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود : یكی از خدماتی كه همواره مورد توجه كمیته امداد بوده ساخت واحدهای مسكونی برای خانواده‌های زیر پوشش و ارائه خدمات جمایتی به آنها می باشد.

وی با اشاره به اینكه خدمات عمرانی كمیته امداد در بخش‌های مختلف به خانواده‌های زیر پوشش ارائه می‌شود، افزود : ساخت ، بهسازی و معرفی واجدان شرایط برای استفاده از تسهیلات مسكن مهر از جمله اقداماتی است كه توسط كمیته امداد ازنا و در بخش عمرانی ارائه می شود.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ازنا در ادامه با اشاره به اینكه حمایت كمیته امداد ازنا از مددجویان در قالب خدمات ارائه‌ای در بخش مسكن محدود به موارد مذكور نیست، اضافه كرد: پرداخت اجاره و ودیعه به مددجویان فاقد مسكن نیز از دیگر حمایت‌های كمیته امداد از خانوارهای زیر پوشش این نهاد است.

هداوند گفت : در 9 ماهه سال جاری اعتباری افزون بر 37 میلیون ریال تحت عنوان اجاره و ودیعه مسكن به مددجویان واجد شرایط تحت پوشش كمیته امداد ازنا پرداخت شده است.

635/542