تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري فرمانداري از هنرمندان تئاتر شهرستان اردكان تجليل بعمل آورد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، این مراسم در محل تالار فرهنگ اردكان و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردكان برگزار شد از هنرمندان تئاتر گروه های نمایشی 'سوگند 'و طنزآوران به پاس اجرای نمایش های ' سه گانه وایه های غربت ' و ' خودكشی احمقانه یك سرباز ' تجلیل و تقدیر شد.

'احمد كمالی' فرماندار اردكان كه در این مراسم ضمن برشمردن تاثیر بسزای هنر و بویژه تئاتر كه هنری زنده وجمعی و تاثیرگذار است از كلیه هنرمندان تئاتر ، دست اندركاران ، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردكان تشكر كرد و اظهار امیدواری كرد : انشاا... با حمایت بیشتر مسئولان از برنامه های هنری شاهد رونق هنر تاثیرگذار و فرهنگ ساز در سطح شهرستان باشیم.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اردكان در ادامه این مراسم نیزاز كلیه هنرمندان تئاتر كه با تلاش های شبانه روزی خود نمایش هایی درخور و قابل فهم را برای اجرا آماده تقدیر و تشكر كرد.

'مهدی واحدیان 'همچنین از برنامه های فعلی انجمن با عنوان كارگاه های اموزشی و مرور آثار نمایش های اجراشده در اردكان را طرحی نو دانست و گفت : امیدوارم با تلاش و كوشش هنرمندان تئاتر و ادامه این گونه برنامه ها شاهد رشد علمی وارتقاء كیفی آثار هنرمندان باشیم.

وی گفت: این اداره آمادگی خود را جهت هرگونه همكاری با هنرمندان جهت تولید آثار هنری مناسب ، اعلام می دارد.

'علی زمانیان' مسئول انجمن هنرهای نمایشی اردكان نیز با برشمردن تاریخچه درخشان هنر تئاتر در اردكان و كسب موفقیت های چشمگیر در جشنواره های مختلف استانی و كشوری ، وجود پتانسیل و ظرفیت های موجود ، خواستار حمایت و عنایت ویژه مسئولان در جهت توسعه متوازن شد و اجرای برنامه های هنری در شهرستان را برای شهروندان فهیم ، هنردوست و هنرپرور اردكان خلائی دانست و میسرگشتن این امر را حمایت مادی ومعنوی مسئولان شهرستان معرفی كرد.

در این مراسم از فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس قدرشناسی از هنرمندان و بها دادن به برنامه های هنری تقدیر و تشكر شد.

در ادامه این مراسم هدایایی به رسم یادبود و تقدیر از هنرمندان تئاتر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار اردكان به هنرمندان اهداء شد.

ضمنا از سوی حوزه هنری استان یزد از اعضای این دو گروه با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.ك/3

7544/1968