زنجان - مدير عامل نمايشگاه هاي بين المللي زنجان از برگزاري نمايشگاه بهاره از 17 تا 25 اسفند در نمايشگاه بين المللي كاسپين زنجان خبر داد.

علی اصغر بابایی روز یكشنبه با بیان این مطلب، افزود: پنجمین نمایشگاه فروش ویژه بهاره به مدت 9 روز در فضایی بیش از پنج هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی كاسپین برپا می شود.

وی یادآورشد: در این نمایشگاه عرضه مستقیم كالا كه با همكاری مجمع امور صنفی و شركت نمایشگاه های بین المللی كاسپین برگزار می شود، اقلام مورد نیاز شب عید و سال جدید مردم عرضه خواهد شد.

بابایی اظهار كرد: مواد غذایی، پروتئینی و لبنی، آجیل، خشكبار، شیرینی و شكلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و مبلمان، پوشاك مردانه و زنانه، كیف وو كفش، لوازم تزئینی منزل، فرش و تابلو فرش و سایر اقلام مورد نیاز خانواده ها در این نمایشگاه عرضه می شود.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی زنجان، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، حمایت از اقشار كم درآمد و تنظیم بازار به مناسبت سال جدید و ایجاد زمینه برای بالا بردن حق انتخاب خریداران است.

وی خاطر نشان كرد: علاقه مندان برای شركت در این نمایشگاه و ایجاد غرفه می توانند با ستاد برگزاری این نمایشگاه و شماره تلفن های 421400-5 تماس حاصل كنند.

بابایی افزود: ساعت بازدید از این نمایشگاه برای عموم شهروندان از 16 الی 22 بعد از ظهر است.

7319/522