مهاباد - امام جمعه مهاباد گفت: برهم زدن وحدت و همبستگي مسلمانان همواره از مهمترين اهداف دشمنان اسلام در طول تاريخ بوده است.

ماموستا ملاقادر سهرابی روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان تیپ 3 ارتش مستقر در مهاباد اظهار كرد: دشمنان قسم خورده اسلام برای برهم زدن وحدت اسلامی و مقابله با مكتب انسان ساز حضرت محمد (ص) همواره در تكاپو بوده اند اما سودی نبردهاند و بر اساس وعده الهی پیروزی نهایی از آن اسلام است.

وی گفت: دشمنان اسلام از وحدت و اتحاد مسلمانان در هراس هستند زیرا این امر را درك كرده اند كه هیچ قدرتی توان مقابله با موج مسلمانان را ندارد.

ماموستا سهرابی افزود: از این رو آنان همواره در تلاش هستند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و كشورهای اسلامی وحدت بین آنان را از میان برده تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده تیپ 3 دلاور ارتش مهاباد نیز در این دیدار یادآور شد: جایگاه، سیره و فكر پیامبر اسلام (ص) مایه وحدت و پایه بیداری مسلمانان بوده است.

سرهنگ حامد بابایی با اشاره به میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: یكی از بركات نظام جمهوری اسلامی اتحاد و همبستگی میان مسلمانان است كه این وحدت باید با عمل به اسلام و تفكرات دینی تقویت شود.

584/581/245