خرم آباد-فرمانده انتظامي استان لرستان گفت: سربازنظام وظيفه عنصري محوري،موثر، داراي تفكر و انديشه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

سردار'كاظم علیزاده'روز سه شنبه در پنجمین جشنواره حضرت علی اكبر(ع) با عنوان'جوان سرباز'كه با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان و روحانیون در خرم آباد برگزار شد،افزود: در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران سرباز نظام وظیفه در توان فرماندهی و سازمانی دارای محوریت بوده و در زمینه های مختلف عملیاتی، ورود به عرصه های علمی و مخابراتی و همچنین زمینه های پزشكی نقش موثری را ایفا می كند.

وی افزود: خدمت سربازی وظیفه ای واقعا مقدس است كه درجنگ وصلح درصف اول نیازهای ملت وكشورقراردارد و نوع حركت و مسیر انتخاب سربازان ولایت فقیه و پیروی از فرهنگ عاشورای و مهدویت است.

سردار علیزاذه با اشاره به اینكه در طول انقلاب شاهد حضور در صحنه سربازان ولایت بوده ایم افزود:در فضای فرهنگی و جنگ ایدئولوژیك كنونی دشمن در فضای سایبری ما را مورد تهدید قرار داده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در این مراسم افزود:دوران خدمت نظام وظیفه دوران سازندگی روح و روان وخود كفایی برای جوانان است و بازشناسی روحیات و رویكردهای این دوره از زندگی سبب رشد عقلانی و جسمانی جوانان می شود.

این جشنواره كه به منظور ارتفا منزلت خدمت سربازی،توانمندی كاركنان نظام وظیفه با حضور 596 نفر از سربازان وظیفه برگزار شدازتلاش 10 نفر از سربازان وظیفه به صورت نمادین و با اهدای جوایزی تشكروقدردانی به عمل آمد.

آرایانپور - 630