مهاباد - معاون استاندار آذربايجان غربي و فرماندار شهرستان ويژه مهاباد گفت: ملت ايران با حضور گسترده در راهپيمايي روز 22 بهمن بار ديگر اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانيان خواهد كشيد .

به گزارش خبرنگار ایرنا 'خضر كاك درویشی' عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اظهار كرد: روز 22 بهمن سالروز میثاق امت حزب الله با آرمان های معمار كبیر انقلاب اسلامی است.

وی اضافه كرد: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این پیام روشن به دشمنان است كه فشارها و تهدیدها و تحریم ها خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد كرد.

كاك درویشی گفت: با توجه به شرایط تحریم كشور، راهپیمایی امسال از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است كه باید آحاد ملت از پیر و جوان در این صحنه مهم انقلاب حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

وی تاكید كرد: از همه ظرفیت های موجود باید برای سربلندی و عزت نظام اسلامی، به بهترین شكل استفاده كرد كه یكی از آنها برگزاری باشكوه و پرشو راهپیمایی 22 بهمن است .

فرماندار مهاباد افزود: تمام تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری باشكوه مراسم 22 بهمن در مهاباد فراهم است.

در این جلسه مصوب شد كه میدان شهدا، خیابان صلاح الدین ایوبی غربی، چهارراه آزادی، سه راه سید نظام و میدان جمهوری اسلامی برای برادران و مسیر میدان شهدا ، خیابان صلاح الدین ایوبی غربی، از چهارراه آزادی و خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامی بعنوان مسیر راهپیمایی تعیین شد .

زمان آغاز راهپیمایی هم ساعت 30/10 صبح روز یكشنبه 22 بهمن اعلام شد.

7512/584//583