تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۵

تهران - شكارچي دختران تهراني ساعت6:20 بامداد چهارشنبه در محل تقاطع بزرگراه امام علي(ع) و خيابان شهيد مدني تهران به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه اخبار شب ایرنا ، تبهكار، سارق مسلحی است كه در جریان حمله به دختران، دو نفر را به قتل رساند و 9 نفر را به ضرب چاقو مجروح كرد.

قربانی اول این جنایت، ˈنداˈ دختر 21 ساله ای بود كه در شامگاه 30 آبان ماه سال 84 مقابل خانه ا ش در بزرگراه شهید بابایی هدف ضربات مرگبار چاقوی ˈعلیˈ قرار گرفت.

هدف بعدی این شرور، زن جوانی بود كه اواخر سال 84 در شرق تهران مورد اصابت ضربات چاقوی او قرار گرفت كه خوشبختانه از خطر مرگ گریخت و جان سالم به در برد.

كاراگاهان با مشخصاتی كه این زن جوان از ضارب ارائه كرد، به این نتیجه رسیدند كه عامل حمله به دختران ، سارق جوانی است كه طعمه های خود را از بین دختران جوان در شرق تهران انتخاب می كند.

تلاش های پلیس آگاهی ادامه داشت تا این كه در 16 خردادماه سال 85 مأموران پلیس از زخمی شدن دختر جوانی در شرق تهران از سوی شكارچی دختران با خبر شدند.

متهم در نهمین جنایت خود، پس از زخمی كردن دختر جوان، تلفن همراه وی را سرقت كرد.

ماموران پلیس زمانی كه پی بردند سارق جنایتكار با شماره یكی از دوستان نهمین طعمه اش تماس گرفته و قصد دارد با وی طرح دوستی بریزد، دختر را تحت آموزش های خاص پلیسی قرار دادند و سرانجام این متهم دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل دو دختر و زخمی كردن پنج دختر دیگر اعتراف كرد.

حكم قصاص متهم پس از تایید در شعبه 42 دیوان عالی كشور برای سیر مقدمات اجرا به شعبه اجرای احكام دادسرای جنایی فرستاده شد و پس از انجام مراحل قانونی این حكم

صبح امروز چهارشنبه - در ملاعام و با حضور مسئولان قضایی، خانواده قربانیان و تعداد زیادی از مردم به اجرا در آمد.

شبك**1540**