نوشهر- نماينده مردم نوشهر و چالوس درمجلس شوراي اسلامي از بازديد اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر در آينده نزديك خبر داد.

'قاسم احمدی ' روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، نمایندگان عضو این كمیسیون قرار است در نیمه اول ماه اسفنده از این بندر بازدید داشته باشند.

وی بازدید از طرح های درحال اجرا ، رفع مشكلات پیرامون راه دسترسی و اتخاذ ساز و كارهای ویژه برای توسعه بندر را از جمله اهداف سفر اعضای كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منطقه برشمرد.

احمدی از بندر نوشهر به عنوان یكی از ظرفیت های بسیار مهم در رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع معضل بیكاری در این شهرستان یاد كرد و خواستار همكاری همه جانبه مسوولان نهادهای مرتبط برای رفع موانع فراروی توسعه و طرح های در حال اجرا در این بندر شد.

اداره كل بنادر و دریانوردی مازندران با مساحتی حدود 40 هكتار و برخورداری از تعداد 10 اسكله تجاری ، نفتی ، امداد و نجات و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر واقع است.

طبق آمار منابع رسمی، از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 700 هزار تن انواع كالا درمنطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهرتخلیه و بارگیری شده است. ك/3

624/1654