تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷

يزد - مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان يزد گفت: دومين جلسه شب خاطره ماهانه دفاع مقدس استان با عنوان روايت خط شكنان و با موضوع سيره سردارشهيد جعفرزاده دوشنبه هفتم اسفند برگزار مي شود.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره كل ، سرهنگ ' سید هدایت بنی فاطمه ' افزود: دومین جلسه به بیان خاطرات مرتبط با شخصیت سردار شهید ابراهیم جعفرزاده، دومین فرمانده شهید تیپ الغدیر اختصاص خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از شركت كنندگان در اولین شب خاطره دفاع مقدس یزد كه با موضوع كربلای 5 در بهمن ماه برگزار شد گفت: این جلسات ماهانه با هدف ذكر خاطرات منتشر نشده رزمندگان یزدی برگزار می شود و در هرماه به یك رویداد یا یك شخصیت شاخص دفاع مقدس یزد خواهد پرداخت.

این مسئول با اشاره به سالروز عملیات بدر و شهادت سردار شهید ابراهیم جعفرزاده تاكید كرد: بسیاری از زوایای شخصیت فرماندهان تیپ الغدیر هنوز پنهان مانده و به آن پرداخته نشده است.

بنی فاطمه خاطر نشان كرد: در دومین شب خاطره ماهانه دفاع مقدس یزد برخی از نزدیكان و همرزمان این شهید بزرگوار به بیان گوشه هایی از خاطرات خود پیرامون این سردار شهید می پردازند.

پخش فیلم و نماهنگ از دیگر بخش های این برنامه می باشد كه دوشنبه هفتم اسفندماه یكساعت بعد از نماز مغرب و عشا در كانون بسیج یزد برگزار خواهد شد.

مركز حفظ آثار سپاه، انجمن راویان فتح و معاونت فرهنگی سپاه الغدیر از مشاركت كنندگان در این برنامه می باشند.ك1

7536/1968