رشت - معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش گيلان از آغاز اسكان مسافران فرهنگي نوروز 92 در واحدهاي آموزشي اين استان خبر داد.

'محمدحسین رمضانی' عصر روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسكان مسافران فرهنگی نوروزی از عصر امروز در واحدهای آموزشی استان گیلان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: اسكان مسافران فرهنگی در مدارس استان گیلان شامل بازنشستگان و شاغلان در نوروز 92 با 50 درصد تخفیف نسبت به نوروز گذشته انجام می گیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره كل آموزش و پرورش استان گیلان بیان كرد: اولویت اسكان مسافران در مدارس گیلان با فرهنگیان است اما در صورت وجود ظرفیت، سایر مسافران نیز پذیرش می شوند.

وی با بیان اینكه 33 پایگاه مركزی در استان گیلان برای اسكان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده، خاطرنشان كرد: اسكان مسافران در واحدهای آموزشی تا 12 فروردین 92 ادامه دارد.

رمضانی یادآور شد: آموزش و پرورش استان گیلان 332 واحد آموزشی با دوهزار و 877 كلاس درس را برای اسكان مسافران فرهنگی برای نوروز 92 آماده كرده است.

وی اضافه كرد: خانه های معلم در بعضی از شهرستان های استان گیلان، اردوگاه های دانش آموزی و خوابگاه های دانشگاه فرهنگیان نیز در نوروز آماده پذیرش میهمانان فرهنگی است.ك/3

7286/695