يزد - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد از برگزاري مراسم تحويل سال نو در گلزارهاي شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي اين استان خبر داد .

'محمدمهدی فرهنگ دوست' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم ها در روز چهارشنبه 30 اسفند از ساعت 14 با برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی برگزار می شود .

وی اهم این برنامه ها را شامل: تلاوت آیات منتخب كلام وحی ، سخنرانی ، ذكر ادعیه تحویل سال نو و همچنین استماع پیام نوروزی مقام معظم رهبری ذكر كرد .

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان كرد: مراسم تحویل سال با حضور خانواده های معزز شاهد و ایثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار در سطح بیش از 250 گلزار شهدای استان برگزار می شود .

فرهنگ دوست گفت: مراسم تحویل سال طی چند سال گذشته با استقبال بسیار خوب مردمان دارالعباده یزد مواجه شده و قطعا امسال خیلی پرشورتر از گذشته برگزار می شود .

وی گفت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ، گلباران گلزارها ، تعویض پرچم قبور شهدا و برپایی نمایشگاههای كتاب و عكس هم در برخی از گلزارها صورت می گیرد .

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد شروع سال جدید را با حضور در كنار قبور مطهر شهدای والامقام كاری بس ارزشمند و عامل مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با اهداف و آرمان های نظام اسلامی دانست .

استان یزد بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب مقدس اسلامی كرده است .ك3

7536/1968