سنندج - شـوراي هماهنـگي تبليـغات اسلامـي استـان كردسـتان طي بيانيه اي روز دوازدهم فروردين را از جمله تعيين كننده ترين روزهاي تاريخ ايران دانست.

به گزارش ایرنا؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كردستان در بیانیه ای اعلام كرد: روز 12 فروردین یكی از روزهای تاریخی ایران اسلامی است كه با اكثریت قاطع آرای مردم، نظام سیاسی كشور پس از دو هزار و 500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.

این بیانیه می افزاید: ملت انقلابی ایران در رفراندمی خیره‌ كننده با تكیه بر آموزه‌های دینی و تعالیم حضرت امام خمینی (ره)، با انتخاب نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی، منافع قدرت‌های سلطه‌ جو را با چالش جدی مواجه كرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در استمرار نظام جمهوری اسلامی و در سایه رهبری حكیمانه مقام معظم رهبری امام آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مركز توجه دنیای اسلام و منشا شكل‌گیری نهضت بیداری اسلامی شد و سردمداران نظام‌های استكبار جهانی را بیش از گذشته مورد خشم و نفرت انقلابی ملت‌ها قرار داد.

این بیانیه با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال 'حماسـه سیـاسی و حماسـه اقتصـادی' از سوی مقام معظم رهبری اعلام كرد: ایران در سال جاری مانند گذشته در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت و عدالت خواهی ‏گام‌ بر می دارد و دسیسه‌های تحریم، تهدید و ترور كه ناشی از استیصال دشمنان است خنثی خواهد كرد.

این بیانیه می افزاید: هم اكنون كشورمان در راستای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، صنعت، دانش روز، جهان را مبهوت كرده و با اراده راسخ فرزندان غیور خود در راستای تحقق ‏دستورات اسلام كه شاخص عمده نظام جمهوری اسلامی است گام ‏برمی‌دارد.‏

این بیانیه یادآورشد: امید است با استعانت از ذات ربوبی در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت بزرگ ایران در سال جاری شاهد پیشرفت های روز افزون در تمام عرصه های ملی و بین المللی بویژه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

در این بیانیه آمده است: هم اكنون پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، وحدت، بصیرت و ولایتمداری مردم خداجوی ایران ضامن تداوم حیات نظام اسلامی شده است.

این بیانیه می افزاید: مردم مومن و انقلابی ایران در همه پرسی فراگیر و ‏تاریخی 12 فروردین در راستای تحكیم اركان انقلاب اسلامی با اكثریت قریب به اتفاق (2/98 درصد) آرای خود، وحدت ملی و ‏انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و استبداد ستم‌شاهی را به زباله‌دان و موزه عبرت تاریخ سپردند.ك/1

7352