تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

يزد - رييس بازرسي پليس راه استان يزد گفت:تردد تمامي تريلرها و كاميون ها تا پايان روز جمعه 16 فروردين ماه در محورارتباطي يزد به طبس ممنوع است.

سروان سید محسن عمادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محورهای مواصلاتی استان یزد ترافیك عادی وجود دارد و در برخی نقاط از جمله یزد طبس ترافیك نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه پیش بینی می شود از امروز عصر ترافیك سنگین در محورهای خروجی استان یزد بویژه محور یزد ، طبس بوجود آید ، تمهیدات لازم برای سهولت تردد خودروها در این مسیرها اندیشیده شده كه برخورد با خودروهای حادثه ساز و متخلف در صدر این تمهیدات است.

رییس بازرسی پلیس راه استان یزد گفت:برخی دیگر از این تمهیدات ،ممنوعیت تردد كامیون ها از محور یزد به طبس و بالعكس تا پایان تعطیلات نوروز و در برخی دیگر از محورهاست كه علت این تصمیم نیز بخاطر حجم ترافیك در این محور ، حفظ آرامش و جان مسافران و كاهش تصادفات احتمالی است.

عمادی افزود: تردد انواع كامیون در این مسیر بجز كامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی ممنوع است و در صورت تخلف طبق مقررات با خاطیان برخورد می شود .

وی گفت:در تمامی محورها و جاده های مواصلاتی استان یزد بیش از 70 گشت سیار محسوس و نامحسوس حضور داشته و انجام وظیفه می كنند.

رییس بازرسی پلیس راه استان یزد ادامه داد: به دلیل كویری بودن برخی جاده های استان یزد مهمترین دلیل تصادفات در جاده های استان بخاطر خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.

1968/7537