تهران - آلبوم ريزدانه هاي الماس به آهنگسازي و نوازندگي ' اردوان كامكار ' نوازنده سنتور منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ،در این اثر بخش تكنوازی سنتور اردوان در قالب كنسرت پاییزی گروه كامكارهادر سال 91 با عنوان ریزدانه های الماس عرضه شده است.

اردوان كامكار عضو گروه موسیقی كامكار‌ها، از نوازندگان سر‌شناس سنتور است كه كارنامه درخشانی در عرصه تكنوازی سنتور از خود برجای گذاشته است كه از این می توان به انتشار مجموعه های متعدد با قابلیت های بالای تكنیكی همچون آلبوم ' دریا' اشاره كرد .

وی در دهه اخیر نقش بسزایی در شكوفایی سنتور نوازی در میان جامعه موسیقی داشته است به گونه ای كه از وی به عنوان یكی از پیشروان سنتور نوازی مدرن و معاصر در تاریخ موسیقی ایران یاد می شود .



***آلبوم موسیقی 'كوك كلی' منتشر شد

آلبوم 'كوك كولی' به آهنگسازی فراز كاویانی و خوانندگی سینا سرلك و عادل كمالی منتشر شد.

این مجموعه كه بر اساس مقام‌های تنبور ساخته شده و سینا سرلك، عادل كمالی (به عنوان خواننده آوازهای مقامی) و فراز كاویانی (به عنوان خواننده تصنیف‌های كردی) در این اثر حضور داشته‌اند.

در این آلبوم موسیقی ارژنگ كامكار (تنبك)، حسین رضایی نیا (دف و دهل)، فرشاد رستمی (كمانچه و كمانچه آلتو)، مجید خیاطی (عود) و آرش عادل‌پور (كوزه، طبل بزرگ، بندیر و دهل)، آرش عادل‌پور و مریم كاویانی به عنوان خواننده (كر) ایفای نقش می كنند .

فراهنگ (2) ** 9252**1588