اصفهان - باشگاه النصر عربستان سعودي مبلغ قرارداد ' مهدي شيري ' با تيم فوتبال اين باشگاه را به حساب اين بازيكن ايراني واريز كرد.

به گزارش ایرنا ، رسانه های عربستان سعودی روز پنجشنبه از پرداخت این مبلغ توسط باشگاه النصر عربستان به 'مهدی شیری' بازیكن ایرانی كه در سال 2008 میلادی با تیم فوتبال این كشور قرار داد منعقد كرده بود ، خبر دادند.

بر اساس این گزارش ، 'مهدی شیری ' بازیكن ایرانی در سال 2008 میلادی با تیم فوتبال النصر عربستان سعودی قرار داد امضاء كرد اما به دلیل ممنوعیت به كارگیری بازیكنان ایرانی توسط تیم های این كشور ، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی از ثبت این قرارداد ممانعت كرد و وی نتوانست برای تیم النصر بازی كند.

در همین حال 'مهدی شیری ' برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه عربستانی به فیفا شكایت كرد.

فیفا در این دادخواهی ، باشگاه النصر عربستان را به پرداخت مبلغ قرار داد این بازیكن محكوم كرد و از طرف عربستانی خواست تا مطالبات این بازیكن ایرانی را پرداخت كند.

در همین حال ، باشگاه النصر عربستان سعودی ، فدراسیون فوتبال این كشور را به دلیل جلوگیری از ثبت قرارداد این بازیكن مقصر دانست و از فدراسیون عربستان خواست تا مسوولیت پرداخت مبلغ قرارداد این بازیكن ایرانی را برعهده بگیرد.

رسانه های عربستان سعودی به محل پرداخت قرارداد 'مهدی شیری' كه امروز ( پنجشنبه ) به حساب این بازیكن واریز شده است ، اشاره ای نكردند.

7132