نوشهر - فرماندار چالوس با تاكيد بر حضور گسترده مردم در انتخابات رييس جمهوري و شوراهاي اسلامي گفت: همه بايد تلاش كنيم تا انتخاباتي با شكوه در شهرستان برگزار شود.

به گزارش ایرنا،'سیدقدیر رضایی' عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان این كه هر گونه استفاده از امكانات دولتی در انتخابات ممنوع است، افزود: با اتحاد و همدلی و همراهی برای برگزاری انتخاباتی باشكوه تلاش می كنیم.

وی اظهار داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چالوس 783 نفر ثبت نام كردند كه از این تعداد 127 نفر در حوزه شهری و 656 نفر در حوزه روستایی ثبت نام شدند.

وی با اشاره به اینكه در 98 روستا انتخابات برگزار خواهد شد، تصریح كرد: امسال تنها سالی است كه تمامی روستاها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی كردند. .

رضایی ادامه داد: جوان ترین ثبت نام كننده 25 سال سن و مسن ترین 77 سال سن دارد.

امام جمعه كلاردشت در این جلسه با اشاره به وظایف مدیران بر اخلاص و كار در راه رضای خدا و حل مشكلات مردم تاكید كرد.

حجت الاسلام' حسین مقیسه ' افزود: تسریع در روند گازرسانی به برخی نقاط كلاردشت، كمبود آب در روستاهای غرب كلاردشت و روستای كردیچال، وضعیت نامطلوب جاده جنگلی و گردشگری عباس آباد، تامین اعتبار مجتمع آبرسانی غرب كلاردشت، پل ارتباطی كردیچال به پیشنبور و رسیدگی خانواده های دارای مشكل بر اثر رانش زمین از عمده مشكلات این بخش است كه باید برطرف شود.ك/2

621/402