يزد- مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد گفت: ميزان واگذاري زمين صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي استان در سال گذشته نسبت به سال 90 از رشدي معادل 25 درصد برخوردار بوده است .

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهركهای صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی افزود: در سال 90 اراضی واگذار شده در شهركها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران حدود 120 هكتار بوده كه این میزان در سال گذشته به 149 هكتار افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر سرمایه گذاران به حضور در شهركها و نواحی صنعتی در سال گذشته تصریح كرد: شهركهای صنعتی فولاد، منطقه ویژه اقتصادی یزد و مهریز به ترتیب با واگذاری 56 ، 6/15 و 4/13 هكتار زمین با بیشترین استقبال از سوی سرمایه گذاران مواجه بوده است.

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان یزد یادآور شد: در حال حاضر 31 شهرك و ناحیه صنعتی در استان مصوب شده است كه كلیه امكانات و خدمات زیربنایی برای سرمایه گذاران فراهم شده است.

عظیمی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ایجاد و توسعه شهركها و نواحی صنعتی جدید در برنامه های كاری این شركت قرار گرفته است. همچنین امادهسازی هرچه بیشتر خدمات زیربنایی از قبیل ایجاد شبكه های جمع اوری فاضلاب، شبكه آب، برق و گاز از دیگر اولویت های سال 92 است.

وی اظهار امیدواری كرد تا با همدلی و همكاری مسئولین به ویژه متولیان صنعت استان، بتوانیم خدمات ارزشمندی را به صنعتگران ارائه دهیم تا زمینه ایجاد حماسه ای دیگر در اقتصاد استان فراهم آید.ك/1

7546/1968