اصفهان- دفتر مركزي مجمع خيران ورزشيار استان اصفهان با حضور اعضاي اين مجمع كار خود را در خانه كشتي اين استان آغاز كرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان، ریاست هیات مدیره این مجمع 'محمد سلامتیان' ،نایب رییس 'محمدرضا ساكت' ،'حسین طغیانی' مدیرعامل، 'اصغر تجدد' خزانه دار، 'عباس حاج رسولیها' ، 'علیرضا رحیمی' و ' احمد خوروش' اعضای اصلی، 'محمدرضا محمدجواهری' عضو حقوقی مجمع در هیات مدیره هستند.

رییس هیات مدیره مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان در مراسم افتتاح دفتر مركزی این مجمع گفت: مراحل ثبت این مجمع به انجام رسیده و مجوز تاسیس آن را نیز اخذ كرده ایم.

'محمد سلامتیان' افزود: تا كنون عملیات تكمیل هشت مكان نیمه تمام ورزشی را آغاز كرده ایم كه نیاز است خیران بیشتری به عرصه ساخت و سازهای اماكن ورزشی وارد شوند.

وی تاكید كرد: جوانان ما به اماكن ورزشی نیاز دارند تا اوقات فراغت خود را در این اماكن سپری كرده و از انحرافات اجتماعی دور شوند.

رییس هیات مدیره مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان همچنین درگذشت 'محمود خوروش' یكی از خیران استان اصفهان را تسلیت گفت.

'حسین طغیانی' مدیرعامل مجمع نیز درباره افتتاح دفتر و ثبت آن توضیحاتی را ارائه كرد.

مدیركل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: مجمع خیران ورزشیار با حضور 54 خیر اصفهانی پس از تدوین اساسنامه، ثبت قانونی و تأیید شماره ثبت در قالب یك سازمان مردم نهاد (سمن) وارد عرصه ورزش شدند.

'محمدرضا محمدجواهری' تصریح كرد: شناسنامه 280 مكان نیمه تمام ورزشی برای همیاری خیران اعلام شده و نخستین قرارداد مربوط به زنده یاد 'خوروش' است كه در روزهای پایانی عمر خود اتمام چهار طرح ورزشی در آران و بیدگل را عهده‌دار شد و از این پس توسط فرزندان وی ادامه پیدا می‌كند.

وی تشكیل مجمع خیران ورزشیار اصفهان را اقدامی خوب به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی در راستای جبران كمبود سرانه فضاهای ورزشی استان اصفهان دانست.

وی اظهار كرد: پس از ارائه طرح و فعالیت مجمع خیران ورزشیار، وزیر ورزش و جوانان گسترش این مجمع را در ادارات كل ورزش سراسر كشور مورد تأكید قرار داد، تا جایی كه در وزارتخانه هم این مهم با محوریت اصفهان راهبری می‌شود.

عضو حقوقی مجمع با اشاره به نبود ورزشگاه اختصاصی برای بانوان اصفهان گفت: پس از بازدید كارشناسی از مجموعه ورزشی نصر به این نتیجه رسیدیم كه این مكان بهترین مكان برای ورزش بانوان است كه امیدواریم با همت مجمع خیران ورزشیار استان این مجموعه هرچه سریعتر در اختیار بانوان قرار گیرد.

د / 7131/1042