مشهد-معاون توسعه نيروي انساني و پشتيباني جمعيت هلال احمر كشور گفت:با افزايش شمار پايگاههاي امداد و نجات، حضور نيروهاي هلال احمر بر سر صحنه حوادث به حداقل زمان رسيده است.

امیر حسین آزادی وفا روز سه شنبه در حاشیه افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای در تربت جام گفت: طی سه سال اخیر 100 پایگاه امداد و نجات در كشور ایجاد و مورد بهره برداری قرار گرفته است كه به این ترتیب رسیدن نیروهای امدادی به سر صحنه به حداقل زمان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی،وی افزود:معتقدیم پایگاه های امداد و نجات به عنوان سنگرهای خدمت و خط مقدم ما در عرصه امدادی باید فعال تر شوند و اگر امكاناتی را كه در پایگاه تربت جام آماده كرده ایم بتواند جان یك نفر را نجات دهد، جمعیت هلال احمر به وظیفه معنوی خود عمل كرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینكه پوشیدن لباس هلال احمر توفیق در راه خدمت به بندگان خدا در لحظات سخت می باشد، گفت: یكی از مولفه های بسیار مهمی كه مد نظر ماست ارائه خدمات بالاتر از استانداردها به خصوص در مواقع ضروری و حضور فیزیكی و به موقع می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر تربت جام نیز در این مراسم گفت: پایگاه امدادجاده ای شهید فیاض با زیربنای 240 متر مربع و مساحت 3600 متر مربع آماده سازی شده است.

علی كاظمی افزود: این پایگاه از امكاناتی همچون آمبولانس، خودروی ست نجات و سایر تجهیزات امدادی و پرسنل آموزش دیده برخوردار است.ك/1

7496/659