به گزارش روز دوشنبه ایرنا ' محمدمعظم فر ' در دیدار نمایندگان خطوط و بازرسان سازمان تاكسیرانی دزفول از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تهیه كارت هوشمند پرداخت كرایه ، مدیریت بهینه تاكسیرانان بر درآمد ، مدیریت منابع انسانی و رصد فعالیت های حمل و نقل و رضایت مندی شهروندان از مزایای اجرای طرح هوشمندسازی ناوگان تاكسیرانی است.
وی افزود:با فراهم كردن زیر ساخت لازم ، اجرای طرح هوشمند سازی تاكسی های شهری امسال در دزفول آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان تاكسیرانی دزفول در ادامه از راه اندازی سایت تاكسیرانی دزفول خبر داد و گفت:این سایت فرهنگی خبری به منظور انعكاس اخبار فعالیت های این سازمان و اطلاع رسانی به رانندگان راه اندازی خواهد شد.
وی راه اندازی سامانه ارسال پیامك به رانندگان تاكسی را گامی دیگر در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در قشر زحمتكش رانندگان تاكسی عنوان كرد و افزود: با راه اندازی این سامانه روزانه یك پیامك فرهنگی شامل حدیث و پیام برای رانندگان ارسال می شود.
معظم فر همچنین در خصوص تقویت ناوگان تاكسیرانی دزفول در راستای بهبود كیفیت خدمات رسانی به شهروندان گفت:از یك هزار و 151 دستگاه تاكسی شهری دزفول تعداد 430 دستگاه با عمر بالای 10 سال فرسوده بوده كه باید جایگزین شوند.
وی افزود: توقف اجرای طرح جایگزینی تاكسی های فرسوده از سال 1391 تاكنون مشكلاتی را برای ناوگان تاكسیرانی این شهر موجب شده و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توسط تاكسی های فرسوده و فاقد كولر را با مشكل مواجه كرده است.
مسوول دفتر نمایندگی ایرنا دزفول نیز در این نشست ضمن تجلیل از خدمت رسانی رانندگان تاكسی به شهروندان گفت: رانندگان تاكسی از اقشار زحمتكش جامعه بوده كه رسیدگی به مسایل و مشكلات آنان در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان ضروری است.
'محمدعلی فریدپناه' افزود: جابجایی شهروندان و خدمات رسانی به آنان در ساعات میانی روز و در گرمای طاقت فرسا نیازمند صبر ، حوصله و تعامل بیشتر با شهروندان است كه باید از سوی رانندگان تاكسی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود:روشن كردن كولر خودرو در شرایط سخت آب و هوایی منطقه ، در جابجایی مسافر احترام به حقوق شهروندان است كه مردم دزفول انتظار دارند این مسئله از سوی رانندگان تاكسی رعایت شود.
در این نشست نمایندگان خطوط تاكسیرانی و بازرسان این سازمان نیز از عدم اختصاص سهمیه بنزین ویژه مناطق گرمسیر انتقاد كرده و خواستار تخصیص این سهمیه با توجه به افزایش مصرف سوخت خودرو ناشی از استفاده از كولر برای جابجایی مسافر شدند.
آنان همچنین اظهار داشتند: اعمال نشدن تخفیف 25 درصدی بیمه شخص ثالث تاكسی ها از سوی بیمه مركزی موجب شده تا هزینه سنگینی به رانندگان تاكسی تحمیل شود.
نمایندگان خطوط تاكسیرانی دزفول در این نشست همچنین با تشریح وضعیت فعالیت رانندگان تاكسی در شرایط سخت آب و هوای منطقه خواستار تصویب قانون سخت و زیان آور شغل تاكسیرانی از سوی مجلس شورای اسلامی شدند.648/
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
دزفول- مدير عامل سازمان تاكسيراني دزفول گفت: طرح هوشمند سازي تاكسي هاي شهري دزفول در راستاي ارتقاي كيفيت خدمات رساني به شهروندان اجرا مي شود.