نوشهر - امام جمعه كلاردشت گفت: مردم با حضوري گسترده و حماسي در انتخابات رييس جمهوري و شوراهاي اسلامي، اقتدار نظام جمهوري اسلامي را در جهان به نمايش مي گذارند.

حجت الاسلام'حسین مقیسه' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت آگاه و آزاده ایران اسلامی با حضور حماسی در پای صندوق های اخذ رای همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند كرد.

وی با اشاره به ادامه توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی خاطرنشان كرد: فرایند برگزاری انتخابات و حضور كمی و كیفی آحاد ملت در این دوره از انتخابات برای خنثی كردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان این كه حضور حماسی ملت بزرگ ایران در این همایش ملی موجب در هم شكستن معادلات سیاسی دشمنان می شود، گفت: همه باید زمینه را برای حضور گسترده اقشار مردم در انتخابات فراهم كنیم.

امام جمعه كلاردشت با اشاره به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یادآور شد: حماسه سیاسی زمانی مصداق پیدا خواهد كرد كه شاهد استقبال پرشور مردم در همه عرصه ها بویژه این دوره از انتخابات باشیم.

حجت الاسلام مقیسه به حضور طیف ها و سلایق مختلف سیاسی در این دوره از انتخابات اشاره كرد و افزود: همه نامزدهای انتخاباتی باید در فرایند انجام تبلیغات به قانون توجه كنند چرا كه این مهم جزو دغدغه های رهبری است.

وی بر لزوم همكاری همه جانبه مسوولان نهادهای مرتبط برای بسترسازی حضور حداكثری مردم در این دوره از انتخابات در شهر كلاردشت تاكید كرد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در بیست و چهارم ماه خرداد برگزار خواهد شد.ك/3

624/621/402