بوكان ، مهاباد- فرمانده قرارگاه لشكر امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: مظهر و نماد حماسه سياسي حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي گيري در 24 خرداد است.

سردار 'قربان پاشایی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوكان اظهار كرد: انتخابات امسال براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حضور حداكثری اقشار مختلف مردم باید به یك حماسه سیاسی تبدیل شود.

وی گفت: حضور همه جانبه و پرشور مردم در پای صندوق های رای پیام روشنی از وفاداری مردم به نظام و انقلاب برای همه جهانیان است .

سردار پاشایی با اشاره به فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس اظهار داشت: همچنان كه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و حضور خود خرمشهر را فتح كرده و حماسه آفریدند در روز 24 خرداد نیز در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم كه فضای جامعه را امن و آرام نگه داریم تا مردم در سایه این امنیت و آرامش بتوانند به پای صندوق های رای رفته و مفید ترین برای نظام را انتخاب كنند.

فرمانده قرار گام امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد ادامه داد: نخبگان جامعه می توانند با نقش مثبت خود در انتخابات زمینه حضور حداكثری مردم را فراهم كنند.

فرمانده قرارگاه لشكر امام سجاد (ع) با اشاره به موفقیت های علمی ایران اسلامی اظهار داشت: رشد علمی در ایران اسلامی 12برابر متوسط جهانی است و این نشان از بالندگی و عزم جوانان ما در عرصه های مختلف دارد .

7510/584/583