شاهرود - مسئول بسيج دانشجويي خواهران دانشگاه‌هاي شاهرود گفت :مردم با هوشياري وآگاهي دسيسه‌هاي دشمن در بحث انتخابات را زير نظر بگيرند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سپاه شاهرود ' فریبا ابوحمزه ' با اشاره به اهمیت روشنگری در دانشگاه‌ها و توجه به بیانات گهربار مقام معظم رهبری به این قشر ،افزود : در این راستا باید با بهره‌گیری از روش‌های متداول مانند سناریوسازی، شبیه‌سازی وغیره ابتدا سناریوی دشمن را فهم و سپس با مدل‌سازی، چگونگی پیاده كردن سناریو از سوی دشمن را پیش‌بینی كرد.

وی گفت : دراین زمینه در دانشگاه‌ها در قالب كافه انتخابات،جلسه پرسش و پاسخ، تریبون آزاد،كرسی‌های آزاداندیشی،چاپ نشریات،خبرنامه،كارگاه سیاسی،مسابقه پیامكی، نمایشگاه عكس، میزگرد، صندلی داغ، مناظره و پخش فیلم برگزار شده است.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی شاهرود تصریح كرد : این تلاش‌ها با هدف دستیابی به اهداف راهبردی از قبیل مشاركت گسترده، گزینش مطلوب،انتخابات امن،جلوگیری از قانون

‌شكنی و حفظ سلامت انتخابات انجام گرفته است.

وی همچنین به فعالیت‌های انتخاباتی بسیج دانشجویی از جمله به جلسه پرسش و پاسخ با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، رییس دانشگاه علوم پزشكی، برپایی كافه انتخابات، راه‌اندازی نمایشگاه عكس انتخابات، تریبون آزاد با موضوع 'اگر رییس جمهور بودم ' با حضور بیش از 150 نفر از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشكی اشاره كرد.

وی بیان كرد : جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئول ناحیه دانشجویی استان سمنان و همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی این استان در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و جلسه پرسش و پاسخ با حضور همین افراد در دانشگاه صنعتی شاهرود از دیگر فعالیت‌های این هفته بسیج دانشجویی بوده است.

وی خاطر نشان كرد : دانشجویان می‌توانند با ارسال پیامك به شماره 30007227001443 در مسابقه پیامكی با موضوع 'به نظر شما چه كسی باید انتخاب شود؟ یا چه كسی پیروز است' در این شور سیاسی مشاركت كنند.ك/1

1496/7265/608