تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

‌اصفهان - چند روز ديگر تا خلق حماسه اي به وسعت راي من و تو هموطن ايراني باقي مانده است و بايد بكوشيم تا با انتخاب فرد اصلح و حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي، حماسه سياسي مدنظر رهبر معظم انقلاب را بيافرينيم.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب هفتمین رییس جمهور كشورمان همزمان با چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی در 24 خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب در فرامین گهربار، انتخابات را امری واقعی و تاثیر گذار در سرنوشت كشورعنوان كرده اند كه تمام توطئه ها و فتنه های گوناگون دشمنان را دفع می كند.

بر این اساس ، انتخابات در نظام های دموكراتیك با مردم سالاری دینی تجلی پیدا می كند كه امری مهم و اثر گذار محسوب می شود.

تنها هشت روز به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و در هفته گذشته برنامه های تبلیغاتی متعددی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد.

یك شهروند 24 ساله اصفهانی در خصوص تبلیغات انتخاباتی نامزدها گفت: نامزدها از بیان مطالب غیرواقعی و غیرمنطقی در انتخابات خودداری كنند.

'شهرام مردانی' به شیوه های صحیح تبلیغات هواداران برای نامزدها اشاره كرد و افزود: حامیان نامزدها مردم را به حضور و رقابت سالم تشویق و دعوت كنند و از تخریب یكدیگر بپرهیزند.

وی به ویژگی های رییس جمهور منتخب اشاره و تصریح كرد: نامزد اصلح باید شجاع ،مردم دار، آگاه به مسایل كشور و جهان باشد و جایگاه جمهوری اسلامی را در جهان و منطقه درك كند.

یكی از رای اولی های این استان در خصوص حضور مردم درصحنه انتخابات گفت: مردم اصفهان همیشه در تمام صحنه ها حضور دارند كه امسال هم پرشورتر از گذشته پای صندوق های رای خواهند رفت .

'زهره احمدی' با بیان اینكه تخریب كاندیداها در انتخابات ، ‌دشمنان را به طمع می اندازد ، گفت: الهام گرفتن از توصیه های مقام معظم رهبری ‌طمع ورزی دشمنان را خنثی می كند.

یكی از بازاریان 45 ساله اصفهانی نیز خواستار توجه مردم به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات شد و گفت : بر اساس فرمایشات معظم له ،تبلیغات كاندیداها باید به گونه ای باشد كه خوراك رسانه های بیگانه را فراهم نكند و دشمن را به طمع نیندازد.

'مهدی شیرانی' افزود: تبلیغات كاندیداها باید به گونه ای باشد كه امنیت ملی ،وحدت ملی و همبستگی عمومی را افزایش دهد.

یكی دیگر از شهروندان اصفهانی با بیان اینكه انتخابات، رفراندمی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی در جهان است، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات سبب افزایش ضریب امنیتی كشور می شود.

'نرگس اسماعیلی' با بیان این كه مردم با شركت در انتخابات، دوباره با نظام و آرمانهای امام راحل تجدید عهد می كنند، افزود:‌ حضور مردم در پای صندوق ها و توجه به معیار گزینش نامزد اصلح مهمترین ركن در برگزاری انتخابات در نظام اسلامی ایران بشمار می رود.

وی ادامه داد :‌ رییس جمهوری كه با مشاركت حداكثری مردم گزینش شود از قدرت توان و مشروعیت بیشتری در عرصه داخلی و بین الملل برخوردار خواهد بود.

اسماعیلی اظهارداشت: نامزدها در رعایت اخلاق اسلامی و آگاهی بخشیدن به مردم نسبت به برنامه هایشان نقش مهمی می توانند داشته باشند.

یكی از دانشجویان اصفهانی نیز گفت: نامزدهای انتخاباتی در سالم سازی فضای انتخابات و پرهیز دادن طرفدارانشان از تخریب یكدیگر می تواند نقش موثری ایفا كنند .

'زهرا موسوی ' افزود: نامزدها باید به هوادارانشان توصیه كنند كه مرزهای اخلاقی را زیر پا نگذارند و انتخاباتی با شكوه و در شان نظام برگزار كنند.

وی از خصیصه های نامزد اصلح را پیروی از آرمانهای امام و مقام معظم رهبری عنوان و تصریح كرد: رییس جمهور باید فردی تلاشگر در جهت رسیدن به پیشرفت و عدالت كشور باشد.

موسوی حضور حداكثری مردم در انتخابات را موجب یاس دشمنان نظام دانست و گفت:‌ مردم در روز 24 خردادماه سالجاری علاوه بر انتخاب رییس جمهوری اصلح و مردمی با حضور و مشاركت خود نقشه دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب می‌كنند.

وی با بیان اینكه رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی نامزد‌ها بر عهده دارند، تصریح كرد:‌رسانه‌ها باید به بهترین صورت رسالت خبری خود را در برگزاری انتخابات با شكوه انجام دهند .

یكی از كارمندان اصفهانی نیز گفت: حضور مردم در انتخابات به منزله تایید قوانین و مقررات نظام است و باعث ارتقا امنیت داخلی و در نهایت حفظ حاكمیت اسلامی می شود.

'مریم رحیمی 'به حضورحداكثری مردم و تاثیر گذاری آن بر مولفه های امنیت ومنافع ملی اشاره كرد و گفت: مردم استان اصفهان در عرصه های انقلاب پیش قدم بوده و در هر انتخاباتی نقش تعیین كننده داشته اند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 24 خردادماه سالجاری برگزار می شود.

7137/گ/1042 / 1446