اروميه - استاندار آذربايجان غربي گفت: امروز مردم ايران اسلامي ركورد حضور در پاي صندوقهاي راي را مي شكنند و جواب دندان شكني به دشمنان نظام جمهوري اسلامي مي دهند.

'وحید جلالزاده' روز جمعه در جریان بازدید از شعب اخذ ارومیه در شعبه دبیرستان امام خمینی(ره) این شهر طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم در این استان با شركت بیش از 70 درصدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ركورد زدند و امروز در انتخابات 24 خرداد ماه نیز در لبیك گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ركوردی باورنكردنی بر جای می گذارند.

وی اضافه كرد: حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای نشان می دهد 24 خرداد با حضور پرشور مردمی روز تاریخی و به یاد ماندنی در كتاب انقلاب اسلامی خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: تا این لحظه هیچ مشكلی در روند برگزاری انتخابات در استان نداشته ایم و عوامل اجرایی به خوبی وظایف خود را انجام داده اند.

وی از مردم درخواست كرد رای دادن را به آخر وقت نیاندازند.

جلالزاده گفت: مردم ایران اسلامی به رغم گفته های دشمنان، آگاهانه در پای صندوقهای رای حاضر شده اند.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با رای دهندگان در شعب به گفت و گو پرداخت و از نشاط و شور و شوق مردم به ویژه رای اولیها كه نزدیك به دو ساعت در صفهای طولانی برای اخذ رای منتظر بودند قدردانی كرد.

هفت هزار و 188 صندوق اخذ رای در دو هزار و 396 شعبه در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی كار اخذ رای مردم را بر عهده دارند.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز دو میلیون و 95 هزار نفر است كه 78 هزار نفر آنها رای اولی هستند.

8137/581