زنجان- دادستان زنجان حضور مردم را پاي صندوق هاي راي بي نظير خواند و گفت: صف هاي طولاني ساعات آغازين راي گيري در شعب اخذ راي، تلاش دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران را براي كاهش مشاركت مردم در انتخابات بي نتيجه گذاشت.

حجت الاسلام حسن مظفری روز جمعه با حضور در شعبه 17 اخذ رای شهر زنجان افزود: مردم ایران به رغم همه مشكلات موجود در كشور بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق های رای علاقه خود را به رهبری و نظام ثابت كردند.

وی خاطرنشان كرد: مردم با حضور توصیف ناپذیر در پای صندوق های رای ثابت كردند خون های شهدا و فداكاری های جانبازان این مرز و بوم را فراموش نكرده اند و پایبند آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران هستند.

دادستان زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات و حماسه سیاسی گفت: سخنرانی های متعدد رهبری در خصوص اهمیت و بایدها و نبایدهای انتخابات آنچنان روشنگرانه بود كه هزاران متفكر و دانشمند توان چنین تبیینی را در این زمینه نخواهند داشت.

حجت الاسلام مظفری مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت كرد و افزود: با عدم حضور در انتخابات نه تنها هیچ یك از مشكلات كشور حل نمی شود بلكه تشدید می شود.

وی ادامه داد: بی تجربگی های برخی دولتمردان را همه می پذیرند اما این مشكلات نباید موجب ناامیدی مردم و عدم حضور آن ها در انتخابات شود.

دادستان زنجان گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب هراس دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی توطئه های آنان خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری برقراری عدالت را مطالبه مردم از رییس جمهوری آینده اعلام و ابراز كرد: رییس جمهوری آینده كشور باید عدالت را در عمل و نه درشعار محقق كند.

وی تقوا را بارزترین ویژگی رییس جمهوری اصلح خواند و افزود: تقوا،تقوا،تقوا، این مهم ترین ویژگی فرد اصلح است.

دادستان زنجان با تاكید بر رعایت قانونمداری پس از انتخابات گفت: باید با پایبندی به قانون و رای مردم رییس جمهوری منتخب را همه مردم به رسمیت شناخته و مطیع او باشند.

حجت الاسلام مظفری انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا را نیز مورد توجه قرار داد و خاطر نشان كرد: توجه به این انتخابات نباید كمتر از انتخابات ریاست جمهوری باشد.

وی یادآور شد: شهر زنجان مشكلات متعددی دارد و در شان شهروندان نیست بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر باید با تلاش بیشتری برای توسعه و آبادانی آن تلاش كنند.

به گزارش ایرنا رییس كل دادگستری استان زنجان و دادستان زنجان به همراه تعدادی از اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با بازدید از تعدادی شعب اخذ رای در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفتند.

596/7324