بيرجند - فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبي گفت: حضور پرشور مردم در پاي صندوقهاي راي نشانه تعلق خاطر آنان به ولايت، نظام و اعتقاد به مكتب اسلامي است.

سردار سرتیپ پاسدار 'یعقوبعلی نظری' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: تشكیل صفهای طویل مردم از آغازین ساعات رای گیری در شعب اخذ رای، حاكی از حضور گسترده مردم در انتخابات دارد.

وی با بیان اینكه حضور حماسی مردم در انتخابات امروز مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی است گفت: رای مردم از لحاظ تاثیرگذاری و مقیاس جهانی و اسلامی فوق العاده ارزشمند است.

وی با اشاره به اینكه مردم با حضور پرشور خود آینده درخشانی را در پیش رو خواهند داشت: از افرادی كه هنوز برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه نكرده اند درخواست داریم در این حماسه بزرگ و ماندگار مشاركت داشته باشند.

سردار نظری گفت: تمامی نامزدها تاكنون اثبات كرده اند كه قانونمندار هستند لذا به همه طرفداران و نامزدهای انتخاباتی توصیه می كنیم هر فردی را كه مردم به ریاست جمهوری انتخاب كردند طبق قانون قبول كنند و از اظهار نظرها پیش داورانه بپرهیزند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینكه نیروهای سپاه و بسیج با نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات همكاری دارند، تاكنون هیچ مورد امنیتی كه خدشه ای به انتخابات وارد كند گزارش نشده است.665/110