زاهدان - مسوول بسيج سازندگي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: 140گروه جهادي با كد مشخص و سرگروه هاي تعيين شده در استان فعال هستند.

سرهنگ 'منوچهر شفیعی' روز چهارشنبه به ایرنا افزود: برپایی اردوهای جهادی و طرح هجرت سه با هدف كمك به توسعه، عمران و آبادانی ایران اسلامی بهترین فرصت برای خودسازی جوانان و نوجوانان است.

وی اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای شركت خواهران و برادران در اردوهای جهادی وجود ندارد و همه اقشار می توانند با مراجعه به بسیج سازندگی در این اردوهای خودسازی شركت كنند.

وی گفت: امسال بسیج سازندگی با اجرای هشت هزار اردو عملیات بهسازی، زیباسازی و مرمت 320 واحد آموزشی در سیستان و بلوچستان را انجام خواهد داد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان كرد: همچنین برپایی اردوهای 15 روزه با حضور اعضای بسیج دانشجویی، دانش آموزی، فرهنگیان و طلاب در مناطق مختلف به منظور محرومیت زدایی از دیگر فعالیت های سالجاری سازمان بسیج سازندگی استان است.

وی بیان داشت: اعزام 400 گروه پزشكی شامل پزشكان متخصص و عمومی به مناطق محروم، ویزیت و امداد رسانی رایگان به نیازمندان از جمله برنامه های اجرایی این سازمان خواهد بود.

شفیعی خاطر نشان كرد: پارسال 332 آموزشگاه با همكاری گروههای جهادی، آموزش و پرورش و اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بهسازی و نوسازی شدند. ك/3

7307 / 653