يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: شهيد مظلوم آيت الله دكتر بهشتي (ره) و يارانش در مبارزه با نفاق و التقاط و تحقق اهداف نظام مقدس اسلامي به فوز عظيم شهادت نائل شدند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' در خطبه های نمازجمعه امروز دارالعباده یزد با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: شهدای هفتم تیر برای اجرایی شدن اهداف نظام و انقلاب به شهادت رسیدند .

وی خاطر نشان كرد: تمامی لحظات زندگی شهید مظلوم آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی برای پیاده شدن ارزش های دینی و فرامین ولایت فقیه بود .

امام جمعه یزد اظهار داشت: خون شهید بهشتی ، شهدای قوه قضائیه و یاران و اصحاب صدیق و مبارزان واقعی انقلاب اسلامی برای مقابله با خط نفاق و منافقین كور دل بود .

ناصری گفت: شهید بهشتی (ره) و یارانش حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب شكوهمند اسلامی ما دارند و اگر امروز دارای عزت و امنیت هستیم همه مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است .

وی از عموم مردم و بخصوص مسئولان و دست اندركاران قضائیه در بخش های مختلف خواست تا در جهت انجا م وظایف خطیر محوله به این شهیدان والامقام اقتدا كنند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه خطبه های نمازجمعه دارالعباده یزد به روز یازدهم تیر و سالروز عروج شهید آیت الله محمد صدوقی (ره) اشاره و یاد و خاطره ایشان را به تفصیل گرامی داشت .

ناصری همچنین به بیان شخصیت ، مبارزات ، خدمات و فداكاری های گسترده شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) در طول حیات انقلاب اسلامی اشاره كرد .

وی یاد و خاطره فرزند شهید محراب و یادگار ایشان مرحوم حجت الاسلام محمد علی صدوقی را گرامی داشت و از مردم خواست تا در برنامه های بزرگداشت ایشان شركت كنند .

امام جمعه یزد به بخش هایی از سخنان شهید بهشتی (ره) و شهید صدوقی اشاره و خاطر نشان كرد: باید اهداف و وصایای شهیدان همواره تبیین شود .

ناصری همچنین در ابتدای خطبه های نماز جمعه امروز یزد در خصوص خداشناسی ، توكل و توسل به خدا و غافل نبودن از حضرت حق سفارش كرد .ك2

7536/1968