كرمانشاه - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه از برپايي تعداد 14 نمايشگاه كتاب و نرم افزار علوم قرآني همزمان با رمضان امسال در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام 'محمد آفتابی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه قرار است در رمضان امسال هر یك از شهرستان های استان میزبان برپایی یك نمایشگاه علوم قرآنی باشند، افزود: در هریك از این نمایشگاه ها، تمامی كتب و نرم افزار قرآنی در زمینه های علوم قرآنی، ادعیه و بزرگان دین به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: تمامی محصولات این نمایشگاه ها با 40 درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد كه كل رقم تخفیفی در هنگام خرید محصول لحاظ می شود.

آفتابی تصریح كرد: امسال بن خرید كتاب در نمایشگاه های علوم قرآنی استان توزیع نمی شود.

وی در خصوص نمایشگاه كتاب و نرم افزار علوم قرآنی شهر كرمانشاه نیز گفت: این نمایشگاه در كنار نمایشگاه ضیافت، از 18 تیر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های كرمانشاه واقع در انتهای بوستان شاهد این شهر بر پا خواهد شد.

آفتابی افزود: قرار است در این نمایشگاه تعداد 70 ناشر از سراسر كشور آثار خود را در قالب 74 غرفه به نمایش بگذارند.

این مسوول فرهنگی نزدیك كردن جوانان به معارف و علوم قرآنی را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: علاوه بر نمایشگاه های فوق، در رمضان امسال تمامی 360 باب كانون فرهنگی و هنری مساجد سطح استان، فعالیت های خود را افزایش خواهند داد.

وی گفت: افزایش این فعالیت ها در 20 باب از این كانون ها نسبت به بقیه نمود بیشتری دارد.

آفتابی تصریح كرد: اطلاعات تكمیلی درخصوص برنامه این نمایشگاه ها و كانون های مساجد استان در ماه رمضان سال جاری ، بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

7450/567