رشت - سرپرست حج فرودگاه بين المللي سردار جنگل رشت گفت: آخرين گروه از زائران حج عمره گيلان قبل از سحر وارد فرودگاه رشت مي شوند.

'محمد میرزایی راجعونی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حلول ماه مبارك رمضان و شرایط جوی تابستان از طریق سازمان حج و زیارت درخواست شده كه شركت هواپیمایی سعودی آخرین گروه از زائران گیلانی را قبل از سحر به فرودگاه رشت منتقل كند كه مورد موافقت قرار گرفت .

وی ادامه داد: زائران حج عمره گیلان كه در روزهای دهم و شانزدهم تیرماه از فرودگاه رشت به سرزمین وحی اعزام شده بودند؛ ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد روز 27 تیرماه و ساعت سه و 50 دقیقه روز ششم مرداد وارد فرودگاه رشت می شوند.

میرزایی خاطرنشان كرد: فرودگاه رشت آماده خدمات رسانی به زائران گیلانی در ماه مبارك رمضان است بطوریكه تاكنون توانسته 18 هزار نفر از حجاج استان را از بهمن ماه سال گذشته به سرزمین وحی اعزام و جابجا كند.

وی همچنین از انجام پروژه های حج تمتع در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: البته هنوز زمان دقیق اعزام زائران گیلانی به حج تمتع مشخص نشده و در آینده نزدیك جزئیات بیشتر اطلاع رسانی می شود.

وی یادآور شد: زائران حج عمره گیلان قبل از ماه مبارك رمضان ساعت 12 و 30 دقیقه تا 13 وارد فرودگاه رشت می شدند.ك /3

605/695