كرمانشاه - عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، بيانات رهبر معظم انقلاب در آخرين ديدار با دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري و هيات دولت دهم را بسيار عادلانه و حكيمانه عنوان كرد.

آیت الله 'حسن ممدوحی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار از زحمات دولت های نهم و دهم قدردانی كردند و آنان را مورد تشویق خود قرار دادند.

وی با بیان اینكه معظم له در این دیدار بر ملموس و جلوی چشم بودن خدمات دولت در جامعه اشاره كردند، گفت: تاكید ایشان بر این مهم كه نباید خدمات هشت سال گذشته دولت نادیده گرفته شود و فقط باب انتقاد باز باشد، تاكیدی كاملا عادلانه بود كه همه باید به آن توجه كنند.

آیت الله ممدوحی اظهار كرد: همانگونه كه معظم له نیز تاكید كردند، نباید زحمات و كارهای مفید دولت در این هشت سال نادیده گرفته شود.

وی تصریح كرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر وجود نقاط قوت و ضعف در دولت های نهم و دهم اشاره و به دولت جدید توصیه كردند كه نقاط مثبت دولت دكتر احمدی نژاد را دنبال كند.

نماینده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب را در تمام برهه ها و عرصه ها حكیمانه دانست و گفت: معظم له نسبت به مسائل داخلی و بین المللی دیدی باز دارند.

وی اظهار كرد: ملت ایران نیز به وجود چنین رهبر فرزانه ای افتخار می كند و همواره بیانات ایشان را نصب العین خود قرار می دهد.

7450/567/ 610