اهواز - وزير راه و شهرسازي با اهداي لوح سپاس از زحمات و تلاش هاي مديرعامل شركت گاز خوزستان در گازرساني به پروژه هاي مسكن مهر در اين استان قدرداني كرد.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت گاز استان خوزستان مهندس 'علی نیكزاد' وزیر راه و شهرسازی دولت دهم با اهدا لوح سپاس مراتب قدردانی خویش را از زحمات و تلاش های بی وقفه مهندس ناصر افشین مدیر عامل شركت گاز استان خوزستان در امر گازرسانی به پروژه های مسكن مهر در استان پهناور خوزستان را اعلام نمودند.

در بخشی از این نامه آمده است: با اتكا و الطاف بیكران الهی و با كوشش، همت و درایت همه ی دست اندركاران، طرح بزرگ مسكن مهر در دولت نهم، در جهت تحقق بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در راستای تامین مسكن اقشار كم در آمد جامعه اجرا و به بار نشسته و به مدد این طرح جمع كثیری از مردم شریف كشورمان از نعمت مسكن برخوردار خواهندشد.

در ادامه مهندس نیكزاد به خدمات و تلاشهای صادقانه مهندس افشین در امر تحقق اهداف گازرسانی و افتتاح پروژه های مسكن مهر اشاره نمودند و اظهار داشتند:اینجانب بر خود لازم میدانم از تلاش ها و كوش شهای بی دریغ مدیریت و مجموعه ی پرتلاش شركت گاز استان خوزستان در تحقق اهداف دولت عدالت محور در افتتاح هشت هزار واحد مسكونی از پروژه های مسكن مهر تشكر و قدردانی نمایم .

در پایان نیز وزیر راه و شهرسازی دولت خدمت گزار از خداوند متعال و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فدا برای مهندس افشین مدیر عامل گاز استان و مجموعه ی خدوم ایشان توفیق روز افزون در امر خدمت رسانی به مردم شهید پرور استان خوزستان را مسالت كردند. ك /1 645/641