رشت - كارشناس روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گيلان از برگزاري مسابقه نقاشي ويژه كودكان و نوجوانان به مناسبت روز جهاني قدس خبر داد .

'اكرم السادات حسینی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : این مسابقه از سوی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گیلان با همكاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود .

وی اظهار داشت : این مسابقه نقاشی با موضوع 'نماز و قدس' ویژه كودكان و نوجوانان شركت كننده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود .

كارشناس روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان كرد : فرم ویژه این مسابقه نقاشی در روز جمعه 'روز جهانی قدس' در میدان مصلی رشت توزیع می شود .

وی بیان كرد : كودكان و نوجوانان علاقمند برای شركت در این مسابقه نقاشی می توانند فرم ها را دریافت و پس از كشیدن نقاشی فرم را در محل برگزاری این مسابقه یا بعد از روز جهانی قدس به مراكز چهارگانه كانون پرورش فكری در رشت تحویل دهند .

حسینی تصریح كرد : به 14 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد .

وی اظهار كرد : همچنین به مناسبت روز جهانی قدس ویژه برنامه های فرهنگی ، هنری و ادبی در قالب قصه گویی ، معرفی كتاب و نقاشی در مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان برگزار می شود .

35 هزار كودك و نوجوان عضو 31 مركز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان هستند . ك/3

7286/604