سميرم، اصفهان – مدير آموزش و پرورش سميرم گفت: فلسطين پيشتاز مقاومت اسلامي و دفاع از ارزش هاي اوليه و به حق انساني در منطقه است.

'سیدضیاء موسوی' شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم جنایتكار صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی خاطر نشان كرد: فلسفه اعلام این روز در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان از سوی امام راحل نیز به یقین توجه به عمق اثرگذاری فریادهای برآمده از دل و جان روزه داران مسلمان و معتقد است.

وی با اشاره به اشغالگری ها و دشمنی های ادامه دار اسراییل و غرب با مسلمانان اظهار كرد: تاریخ كوتاه تشكیل و تاسیس این رژیم وحشی و جنایتكار نشان می دهد هدف نابودی قدس، باج گرفتن از ملت ها و دولت های سرسپرده و ایجاد ناآرامی در منطقه است.

موسوی تاكید كرد: مردم مسلمان ایران همواره ثابت كرده اند پای ارزش ها و آرمان های انسانی و الهی خود ایستاده اند و روز جهانی قدس آرمان و آرزوی دست یافتنی همه مسلمانان جهان است.

مدیر آموزش و پروش سمیرم اضافه كرد: روز جهانی قدس مبدا و سر آغاز بیداری است كه امام راحل نیز با تاكید بر آن وحدت امت اسلامی را مهمترین عامل پیروزی ها و توفیق مسلمانان می دانست.

ضیایی یادآور شد كه فرهنگیان این شهرستان همچون سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر خواهند داشت.

شهرستان یكصد هزار جمعیتی سمیرم با یكهزار و 329 فرهنگی و 11 هزار و 475 دانش آموز در 160 كیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع است.

ت/7147/1042