سبزوار-دهها هزار نفر از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابي شهرستان سبزوار همزمان با مردم سراسر كشور، راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس را به صورت كم نظير ،يكپارچه و باشكوه برگزار كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امت حزب ا...و شهید پرور دیار سربداران با شركت گسترده و با شكوه خود در این مراسم معنوی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت كرده و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام كردند.

در این آیین با شكوه روحانیان ،بسیجیان ،خانواده های معظم شاهد ،جانبازان ،آزادگان ،امام جمعه ،معاون استاندار و فرماندار ، مقامات محلی ،نیروهای نظامی و انتظامی ،دانش آموزان ،دانشجویان ،بازاریان و سایر اقشار مردم شركت داشتند.

روزه داران همیشه در صحنه سبزواری با طی مسیر میدان كارگر و خیابان شهدا ،به سمت میعادگاه نماز جمعه این شهر ادامه مسیر دادند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریكا ، مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر استكبار،اسرائیل مرگ به نیرنگ تو،فریاد هر مسلمان مرگ بر آمریكا ،فلسطین فلسطین حمایتت می كنیم ، پشتیبانی همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام كردند.

در این راهپیمایی، مردم روزه دار با حمل پارچه نوشته ها و سر دادن شعار ،ضمن حمایت از مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران ،مراتب انزجار و نفرت خود را از صهیونیست ،استكبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی و نظام به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد كه با سر دادن تكبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت .

7499/659