'محمد اسماعیل سرگردی' روز شنبه در گفت و گو با افزود: رسانه های ارتباط جمعی و مطبوعات نقش به سزایی در نهادینه كردن فرهنگ مصرف انرژی دارند.
وی بیان كرد: اطلاع رسانی فراگیر به مشتركین كشاورزی در تابستان جاری، انعقاد قرارداد همكاری در قالب درج اطلاعیه در قبوض برق مشتركین، ارسال پیامك به مالكین افزون بر 4500 حلقه چاه ،نصب بنر در اماكن پرتردد كشاورزان و ارسال اطلاعیه به پیوست قبوض برق مشتركین كشاورزی ازجمله فعالیت های انجام شده در راستای بهینه سازی انرژی برق در سال جاری عنوان كرد.
سرگردی در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه در بین صنایع نیز گفت: مكاتبه با صنایع بالای 250 كیلو وات، درج اطلاعیه و بنر اطلاع رسانی در شهرك ها وقطب های صنعتی استان ، هماهنگی برای برگزاری جلسات محلی در محل صنایع پر مصرف وهماهنگی برای برگزاری جشنواره كودك وانرژی دراستان از اهم فعالیتهای انجام شده در راستای بهینه سازی مصرف برق در چهار ماهه اول امسال است.
وی گفت:اجرای پروژه مطالعه و شناسایی مصارف كشاورزی ،هماهنگی با پایگاه مقاومت شهید عباسپور شركت برای برگزاری همایش مدیریت مصرف ویژه پایگاه مقاومت بسیج مساجد، هیئت امنای مساجد، حسینه ها، درالقرآن ها و كانونهای فرهنگی تربیتی از دیگر اقدامات واحد مدیریت مصرف توزیع برق استان مركزی عنوان كرد.
شركت توزیع برق استان مركزی 598 هزار و 996 مشترك را در بخشهای خانگی، صنعتی و كشاورزی تحت پوشش خدمات خود دارد.ك/3
7112/559
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
اراك - معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق استان مركزي گفت: تحول مديريت و بهينه سازي مصرف انرژي نيازمند عزم ملي در آگاهي رساني و حساس سازي نسبت به مصرف آن است.