اروميه - مسوول بسيج سازندگي آذربايجان غربي گفت: 50 ميليارد ريال براي تحقق طرح هاي سازندگي و اقتصاد مقاومتي در آذربايجان غربي تخصيص يافته است.

نعمت تقوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اقشار مردم و بسيجيان مي‌توانند با بهره گيري از اين تسهيلات در حوزه اقتصاد مقاومتي در پنج مقوله ماكيان، شيلات، توليد قارچ، پرورش مرغ بومي و خريد تراكتور در استان وارد فعاليت هاي عرصه اقتصادي شوند.

وي ادامه داد: اعتبارات ديگري نيز به بخش اشتغال‌زايي در استان تعلق يافته كه 70 ميليارد ريال براي اين منظور در نظر گرفته شده و افراد فاقد شغل مخصوصا بسيجيان مي‌توانند از تسهيلات اعطايي در اين بخش هم بهره‌مند شوند.

وي اظهار كرد: در استان 250 طرح مختلف در بخشهاي عمراني، صنعتي، كشاورزي و خدمات در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و حماسه اقتصادي در حال اجرا است.

مسوول بسيج سازندگي آذربايجان غربي افزود: علاوه بر تهسلات اعطايي جهت تسهيل كار كشاورزان آذربايجان غربي 130 دستگاه تراكتور نيز خريداري شده و در اختيار كشاورزان قرار گرفته است.

تقوي گفت: بسيج سازندگي يكي از ارگان‌هايي است كه گام‌هاي بسيار خوب و اساسي در راستاي ساخت و ساز و اجراي طرح‌هاي عمراني در استان برداشته است.

وي اظهار كرد: اين بخش از سپاه علاوه بر حضور در سنگر سازندگي در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري در راستاي ايجاد حماسه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي، هم و غم خود را براي ايجاد اشتغال جوانان به كار بسته است.

7125/583