يزد - مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا خدمات و فعاليت هاي دولت به مردم منعكس شود .

حجت الاسلام والمسلمين ' محمد فخرالديني ' روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با گراميداشت هفته دولت و پاسداشت شهيدان رجايي و باهنر افزود: نظام اسلامي و دولت خدمات بسيار ارزشمندي به كشور و مردم عرضه داشته است.

وي با اشاره به اينكه دشمنان به دنبال تضعيف انقلاب اسلامي و ناكارآمد نشان دادن نظام ما هستند، تأكيد كرد: رسانه هاي گروهي بايد مردم را با گزارشات و اخبار دقيق و مستند خود در جريان خدمات متعدد و اثربخش دولت و نظام قرار دهند .

اين مسئول گفت: بر مسئولان اجرايي در دستگاههاي مختلف است كه فعاليت ها و عملكرد خود را در طول سال و بخصوص هفته دولت به اطلاع مردم برسانند .

فخرالديني گفت: انعكاس دقيق اخبار و تبيين خدمات و ثمرات انقلاب اسلامي قطعا يك وظيفه بزرگ ملي و ديني و بدون شك نقش آفرين خواهد بود .

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد در ادامه بر ترويج ارزش هاي ديني و اسلامي در جامعه و همچنين تبيين شخصيت شهيدان رجايي و باهنر تاكيد كرد .

وي گفت: نسل جوان در وضعيت كنوني بايد در جريان ثمرات فراوان انقلاب اسلامي و بخصوص سيره و خدمات شهداي دولت و شهيدان رجايي و باهنر قرار گيرد .

اين مسئول با بيان اينكه شهيدان رجايي و باهنر از ياران صديق امام راحل (ره) و از پيشقراولان نهضت اسلامي بودند ، خاطرنشان كرد: ادامه دادن راه شهيدان موجب تحقق اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و يك رسالت سنگين و همگاني است .

از دوم تا هشتم شهريورماه بخاطر گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است.ك/3

7536/1968