اصفهان - مدير عامل جمعيت هلال احمر استان اصفهان از افتتاح سه طرح در شهرستان تيران و كرون همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان اصفهان، 'محسن مومني' اين طرح ها را شامل پايگاه امداد و نجات بين شهري طلا زرين، ساختمان پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي امدادگر تيران و كرون و مركز فيزيوتراپي اين شهرستان عنوان كرد.

وي گفت: پايگاه امداد و نجات جاده اي شهداي امدادگر اين شهرستان در مسير تيران به داران به مدت 10 سال در يك كانكس قرار داشت و اكنون با هزينه اي بالغ بر پنج ميليارد ريال و در 600 متر مربع احداث و تجهيز شده است.

مومني اضافه كرد: پايگاه امداد و نجات بين شهري طلازرين نيز كه هزينه ساخت و راه اندازي آن بالغ بر دو ميليارد ريال است و ساختمان آن توسط خيرين اهدا شده در مسير تيران به شهركرد قرار دارد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر اصفهان افزود: به مناسبت هفته دولت همچنين اولين مركز دولتي فيزيوتراپي و دومين مركز فيزيوتراپي در شهرستان تيران و كرون با هزينه اي بالغ بر 600 ميليون ريال توسط هلال احمر راه اندازي شد.

مومني همچنين در پيامي فرا رسيدن هفته دولت را به كارمندان جمعيت هلال احمر استان اصفهان تبريك گفت و افزود: هفته دولت، يادآور شهادت دولتمردان بزرگ شهيدان رجايي و باهنر و پاسداشت حماسه آفريني دلاور مرداني است كه با ايثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زريني در دفتر افتخارات اين سرزمين مقدس ثبت كردند.

د/510/ 607