زنجان – فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، گفت: نقش ولايت فقيه در موفقيت هاي روز افزون نظام اسلامي با وجود تمام توطئه هاي دشمنان غير قابل انكار است.

به گزارش ايرنا، جهانبخش كرمي در سخنراني پيش از خطبه نماز جمعه اين هفته زنجان، افزود: اقتدار روز افزون نظام اسلامي با وجود تمام خباثت ها و سنگ اندازي هاي دشمنان مرهون هدايت هاي داهيانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وي يادآورشد: امروز شرايط حاكم بر كشورهايي كه خيزش و انقلاب اسلامي در آنها رخ داده است، نشان مي دهد كه نقش ولي فقيه در يك نظام تا چه اندازه مي تواند سرنوشت ساز و تعيين كننده باشد.

كرمي اظهار كرد: طي 35 سال گذشته نظام اسلامي همواره با رهبري و هدايت ولي فقيه توانسته است از ميان توطئه هاي متوالي و سنگين دشمنان سربلند خارج شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، گفت: پيش از رهبر معظم انقلاب، هدايت و رهبر امام خميني(ره) در پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال جنك تحميلي بر تمام جهانيان و ملت ايران آشكار بود و هست.

وي خاطر نشان كرد: طي هست سال جنگ تحميلي تمام ابر قدرت هاي جهان به تحريك رژيم بعث عراق پرداختند و در اين مسير از هيچ گونه حمايت و اعطاي سلاح به عراق دريغ نكردند.

كرمي با بيان اينكه عمليات هاي غرور آفرين مختلف از جمله والفجر هشت و كربلاي پنج اقتدار و توان رزمندگان اسلام را به رخ دشمنان كشيد، نتيجه ايستادگي و نيروي ايراني را عقب نشيني دشمنان و به هم خوردن معادلات سياسي دشمنان عنوان كرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، گفت: دشمنان در اين جنگ درب انبار مهمات و خطرناكترين سلاح هاي شيميايي خود را به روي رژيم بعث عراق باز كردند و در مقابل رزمندگان اسلام با خلق حماسه هاي غرور آفرين و بي نظير پاسخي دندان شكن به آنان دادند.

وي افزود: جنگ تحميلي براي براندازي جمهوري اسلامي شعله ور شده بود، در حالي كه نتيجه آن ايران را به يكي از كشورهاي ابر قدرت جهان تبديل كرد.

كرمي با بيان اينكه امروز هيچ ابر قدرتي نمي تواند سنگر نماز جمعه و مساجد را فتح كند، اراده ملت ايران براي دفاع از ارزشهاي ديني را آهنين و استوار خواند.

7319/522